5 februarie 2013

5 motive pentru a-l citi pe Jeffrey J. Fox



Fondatorul celei mai mari companii de marketing -  Fox & Company, Jefferey J. Fox a scris peste sase carti de afaceri, printre care : "Omul care aduce ploaia de bani" si "Cum sa devii CEO". A detinut functii de conducere in marketing in cadrul mai multor companii internationale si reprezinta un model in intreaga lume pentru directorii executivi ai organizatiilor. A absolvit Colegiul Trinity si detine un MBA la Harvard Business School. In prezent, locuieste in New Hampshire si are birouri in Avon, Connecticut.

In cartea pe care am sa v-o prezint astazi "Omul care aduce ploaia de bani" aparuta la editura "Curtea Veche" in colectia "Capital", veti descoperi sfaturi neasteptate pentru afaceri si pentru succesul personal, strategii, tehnici si idei utilizate de oameni din intreaga lumea pentru atragerea clientilor, cresterea veniturilor, toate menite sa faca o diferenta in viata dumneavoastra si sa deveniti profesionisti in relatiile interumane dar si in munca pe care o depuneti zilnic.

In omul care aduce ploaia de bani poti avea incredere ca isi va duce la bun sfarsit munca inceputa.Dar cel mai important, indiferent ce job ar avea, intodeauna pastreaza in minte urmatoarea sintagma: crearea de cat mai multi clienti si mai multi bani. Oamenii care aduc ploaia de bani sunt barbati si femei care in fiecare zi imbunatatesc munca in organizatiile si intreprinderile in care activeaza, sunt cei care se bucura de munca pe care o depun, care isi doresc sa ajunga tot mai sus, care cresc veniturile companiilor si care ofera familiilor si celor apropiati viata pe care si-au dorit-o dintotdeauna. Acestea sunt regulile dupa care se ghideaza in viata. Incercati sa procedati ca ei si veti profita de toate beneficiile atat pe plan personal, cat si pe cel profesional, financiar.

5 dintre motivele pentru care a-ti citi "Omul care aduce ploaia de bani":

- Veti sti sa raspundeti la intrebarea: "De ce si-ar dori acest client sa faca afaceri cu mine?";
- Veti invata cum sa reactionati la lucrurile neprevazute ce s-ar ivi in vanzari
- Veti invata sa planificati o intalnire de vanzari (indiferent ca este vorba despre un produs, marca, brand personal)
- Veti descoperi care este cel mai important factor de succes pentru orice afacere sau organizatie
Si nu in ultimul rand, veti invata sa analizati nevoile clientului si veti deprinde strategiile de contracarare a obiectiilor si de eliminare a motivelor de ingrijorare ale clientului.


Personal, mi-au placut in mod deosebit cateva pasaje din aceasta carte, pe care am sa le reproduc mai jos:

* "Oamenii care aduc ploaia de bani fac in fiecare zi cate ceva, un efort suplimentar si voluntar, in vederea incheierii de noi afaceri".
* "Clientii sunt mult mai impresionati de intrebarile inteligente, pertinente, orientate catre solutionarea problemelor, decat de solicitarea nesincera a unor informatii".
* "Folositi recomandarea uneii terte persoane cand va prezentati, pentru a castiga credibilitate".

Va doresc lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu