22 decembrie 2012

O bucurie nemărginită în suflete ...



Luni, 17 noiembrie 2012, am fost la Centrul de zi și recuperare Sf. Vasile ...


A fost o zi frumoasă, așa cum sunt toate zilele în care simți că dăruiești ...


Am ajuns și am pus repede darurile sub brad. Nu vroiam sa ne surprindă cei mici! Copiii erau pregătiți: urma ca la serbarea lor - de altfel prima pentru ei - să vină Moș Crăciun. 


Au venit îngerașii, au cântat cu patimă și dedicare, au spus chiar și câte o poezie ... Părinții, emoționați au făcut sute de fotografii  ... 

La un moment dat a venit Moșul, încărcat de cadouri. Atâta bucurie în sufletele lor cum rar întâlnești ...  Greu de exprimat în cuvinte ...

A fost o zi în care am pictat cel mai frumos tablou: copii voioși, nerăbdători și încântați, părinți plini de duioșie și iubire ... Iar pentru noi ... încă o zi în care ne-am umplut inimile cu bucuria de a dărui!

Iată și câteva fotografii - doar cele pe care le putem face publice căci trebuie să protejăm imaginea copiilor. 

Acum pășim mai departe, cu următorul eveniment caritabil: Daruri pentru copiii internați la Sectia Oncologie a Spitalului Marie Curie.

Când? Luni, 24.12.2012

Unde? Spitalul Marie Curie, ora 11:00, să oferim darurile pregătite copiilor.


Dacă poți și vrei să participi la acest eveniment, te rog sa iți confirmi prezența până cel târziu sâmbătă, 15.12.2012 printr-un comentariu la acest articol. Nu va fi făcut public.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu