15 februarie 2013

Concurs: Psihologia Pentru Toți







Cei de la bookblog.ro, pun la bătaie trei volume din colecția ”Psihologia Pentru Toți” a Editurii Trei: 
 
1. ”Căile îndrăgostirii. Cum ne alegem persoana iubită”, de Ayala Malach Pines
2. ”Psihologia femeii”, de Karen Horney


3. ”Psihologia sportului. Ghidul pentru optimizarea performanțelor”, de Stephen J Bull.

Pentru a le câștiga va trebui să intri pe site-ul lor și să lași un comentariu, explicând cum te ajută pe tine psihologia în viața de zi cu zi.
Personal, le-am mărturisit că, deși nu am studiat în facultate nici măcar un curs de psihologie, mereu am fost atrasă de tot ceea ce presupune acest domeniu.

Nu de puține ori m-a ajutat să mă pun la punct în relațiile cu ceilalți, să ajung într-un final să realizez că cea mai bună metodă de a reuși pe toate planurile reprezintă de fapt adoptarea unui comportament asertiv. Nu pot exprima în cuvinte de câte victorii am avut parte, doar pentru că am citit despre comportamentele umane.

Prin toate materialele, publicațiile psihologice ce mi-au trecut prin mână, am învățat cum să obțin rezultate la locul de muncă prin credința în propria persoană, cum să gândesc în fiecare zi în proporție de 80% pozitiv, să mă evaluez la valoarea reală, să aflu ce calități am. Am reușit să mă îndepărtez de ”vampirii energetici” și să gândesc în perspectivă.

Am uitat de descurajare (și nu mică mi-a fost mirarea să descopăr că cei care îmi puneau bețe în roate îmi erau chiar prieteni) și am găsit partea bună din fiecare situație.

Dar mai ales, am devenit conștientă de puterea gândului și de forța cuvintelor.
Concursul durează o săptămână! Succes tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu